preskoči na sadržaj

 

DJELATNOST  
 
- Ciljevi i zadaci
           
Djelatnost škole obuhvaća osnovno i srednje umjetničko plesno obrazovanje koje se putem plesnog odgojno-obrazovnog programa ostvaruje za:
- djecu predškolske dobi, odnosno do ulaska u osnovnu školu
- učenike osnovne škole u trajanju od 4 godine
- učenike srednje škole u trajanju od 4 godine
- završni program iz područja plesne umjetnosti za zvanje plesač suvremenog plesa
            Cilj obrazovanja je osposobljavanje učenika za zvanje plesač suvremenog plesa, kao rezultata specičnosti programa temeljenog na učenju Rudolfa Labana. Osnovni princip pri ostvarivanju tog cilja je princip kreativnosti: razvijanje mašte i stvaralaštva kroz pokret, putem poticanja na istraživanje i stvaralačku primjenu usvojenih nastavnih sadržaja.    
 
- Nastavni plan i program
           
Odgojno-obrazovno djelovanje u našoj školi promiče aktivni i kreativni pristup nastavnika i učenika temeljnim principima suvremenog odgojnog plesa, putem slobodne i maštovite primjene Labanovih 16 tema umjetnosti pokreta.  
Prema nastavnom planu za osnovnu školu, učenici u 1. razredu imaju 7 sati nastave tjedno, u 2. razredu 8 sati, a u 3. i 4. razredu 11.15 sati tjedne nastave.
Iako se već dulji niz godina osjeća snažna potreba za donošenjem novih srednjoškolskih nastavnih planova i programa, koji će slijediti suvremene tokove na području plesnog obrazovanja, to se još nije dogodilo. Budući da je srednja škola primorana raditi prema nastavnom planu odobrenom 1996., neki predmeti koji su neophodni za kvalitetno stručno osposobljavanje učenika ponuđeni su u fakultativnom programu.
U pripremnom razredu program se ostvaruje kroz 15 sati redovne i 2 sata fakultativne nastave, u 1. srednje kroz 17 sati redovne i 4 sata fakultativne nastave, u 2.srednje kroz 18 sati redovne i 5 sati fakultativne nastave, u 3. srednje kroz 22 sata redovne i 3 sata fakultativne nastave, a u 4. srednje kroz 21 sat redovne i 6 sati fakultativne nastave.
 
 
- Obrazovni profil
 
Po završetku školovanja stječe se zvanje plesač suvremenog plesa, iako se po širini nastavnih sadržaja te načinu njihove primjene, koji potiče stvaralačku primjenu naučenog, učenici upućuju i u koreografska i pedagoška znanja.
Stoga su moguće i različite primjene stečenih znanja: voditelji i plesači u profesionalnim ansamblima suvremenog plesa, koreografi, učitelji suvremenog umjetničkog plesa, predavači scenskog pokreta na Muzičkoj akademiji i Akademiji za kazališnu umjetnost, rehabilitatori putem pokreta u Poliklinici SUVAG, plesni kritičari i publicisti te djelatnici Instituta za etnologiju i folkloristiku.
            Za one učenike koji ne žele istodobno redovno pohađati općeobrazovni program u nekoj drugoj srednjoj školi, postoji mogućnost pohađanja prilagođenog općeobrazovnog programa pri Školi za primjenjenu umjetnost i dizajn.
 
- Javna djelatnost
           
Osim odgojno-obrazovnog, škola ima zadatak i obvezu poticati i omogućiti učenicima javnu umjetničku djelatnost. Taj zadatak je uvjetovan posebnošću struke i zahtijeva odgovarajući prostor. Ostvaruje se oglednim satima za roditelje, javnim plesnim nastupima (obvezni za sve učenike su oni uoči Božićnih blagdana i na kraju školske godine), javnim završnim ispitom iz osnova koreografije te tradicionalnom glasovirskom produkcijom. U prosjeku desetak nastupa tijekom školske godine odraz su plodne suradnje s brojnim institucijama, kao što su: Državno natjecanje učenika glazbenih i plesnih škola, Tjedan suvremenog plesa, Platforma mladih koreografa, HRT, Muzički biennale, Plesni studio Učilišta Zekaema, Plesni studio Gradskog kazališta „Zorin dom“ u Karlovcu, Susreti plesnih škola Republike Hrvatske, Susreti plesnih amaterskih grupa „Treps“, Dani Silvije Hercigonje, Susreti hrvatskih plesnih ansambala (Hrvatski sabor kulture), Plesokaz u Požegi, Međunarodni dan plesa, Međunarodni dan muzeja itd.
            Nastavnici škole promiču njen program držeći plesne radionice, predavanja i seminare u zemlji i inozemstvu, a posebice je aktivna suradnja s Učiteljskom akademijom i Poliklinikom SUVAG, čiju verbotonalnu metodu rehabilitacije putem pokreta podučavaju prvenstveno naši završeni učenici.
            Škola je članica Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga (HDGPP), koje je, uz nadležno ministarstvo, organizator državnog natjecanja učenika glazbenih i plesnih škola.
            Škola je kao članica međunarodne organizacije Dance and the Child International (daCi) pri UNESCU, aktivno prisutna u njenom radu, sudjelujući na međunarodnim konferencijama i u radu izvršnog odbora. 
            Tijekom svog pedesetogodišnjeg djelovanja škola je dobila brojna priznanja za nastupe na umjetničkim smotrama, prigodnim manifestacijama, dobrotvornim priredbama, Šibenskom festivalu djeteta i u televizijskim emisijama.
            Nastavnici škole dobili su priznanja i nagrade za svoj stručno pedagoški rad.
            50-godišnjatradicija škole prepoznaje se i u činjenici da njeni bivši učenici čine jezgru hrvatske suvremene plesne scene i plesne pedagogije te djeluju u najrazličitijim područjima umjetničkog izraza.
 



Tražilica



Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Anketa
Crno ili bijelo?




Forum

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka




preskoči na navigaciju